Lasse ja Urpo olivat yhteisluokassamme, joita koulussa oli kaksi. Rautatiellä olevan perheen pään lisäksi perheessä oli äiti ja pari tytärtä. Äiti oli todellinen seuraihminen ja mielikuvat hänestä ovat erittäin myönteiset.